Každý nový rok se nese ve znamení změn. Nejen, že vchází v platnost mnoho zajímavých zákonů a novel, ale taky se mění vedení mnoha firem. Pokud totiž někdo chtěl odejít nebo musel odejít z vedení, vždy to bývá ke konci roku – je to takové nepsané pravidlo, kterým se řídí mnoho firem, například i česká společnost Seznam.cz. Právě ten se nyní pyšní nejen novým marketingovým ředitelem, ale i novou tiskovou mluvčí.
Kdo by v dnešní době neznal vyhledávač Seznam.cz, který je sice čím dál méně využívaný jako vyhledávač, ale je zase hojně používaný pro emaily či pro bazary nebo online hry. S tímto vyhledávačem se taky hojně setkáváme v televizi, protože nyní má tato společnost poměrně povedenou reklamní kampaň, u které se zasmějete.
Ať už však povedená reklama přinesla Seznamu nové uživatele či nikoliv, rozhodla se tato společnost pro změnu – do nového roku se rozhodla vstoupit s konkrétně dvěma změnami, které mohou jistě ovlivnit budoucí vývoj této firmy.
Kdo se stal novým marketingovým ředitelem?
Novým marketingovým ředitelem se podle všeho stal Martin Klofanda, který působil hlavně na mnoha manažerských pozicích v agentuře MindShare, na internetovém portálu Atlas.cz či v Ugo. Nahradil tak Petra Krále, který odešel už v říjnu loňského roku. Měl by konkrétně zodpovídat za produktovou komunikaci, měl by vést eventy či týmy distribuce, měl by se starat o sociální sítě. Kromě toho má na starosti i kreativní a grafické oddělení.
Kdo se stal novým tiskovým mluvčím?
Co se týče té druhé pozice, tak se na tuto pozici dostala Aneta Kapuciánvá, která začíná působit na pozici PR manažerky a zároveň bude mít na starosti interní komunikaci. Na tomto postu nahrazuje Irenu Zatloukalovou, která byla v Seznamu dlouhých takřka sedm let (od roku 2011 působila v Seznamu na pozici šéfky komunikace).