Pokud máte pocit, že vaše společnost už delší dobu stojí na jednom místě a stále nemůžete vymyslet něco, čím byste se z daného místa vyhoupli alespoň o malou příčku o kus blíže vašemu podnikatelskému cíli, je to čas na změnu. Změna je pro každou společnost většinou pouze dobrá, protože může přilákat řadu nových zákazníků. Ovšem i ve změně spočívá jistý zisk – bohužel se musíte smířit i s tím, že řada vašich stávajících klientů nebude se změnou souhlasit, a tak raději přejde ke konkurenci, ale i přes toto zjištění vše stojí za zkoušku.
Nic není přece horšího, než neustálé zůstávání na jednom místě. Pakliže jste lídr společnosti, jistě toužíte po posunu, a když nepřichází, musíte mu jít trochu naproti. Zkuste to proto se změnou například loga firmy. Takového loga si většina stávajících zákazníků nevšimne, ovšem přiláká to mnoho nových klientů. Je to tedy skvělý marketingový tah, který se stoprocentně vyplatí.
V poslední době své logo změnil například Slavkov u Brna
Nemusí se však jednat pouze o společnosti, které by měly změnit své logo. K této změně může přistoupit také řada měst nebo vesnic. Své o tom ví například Slavkov u Brna, který má nyní nové logo. Dvouhlavá orlice, která pochází z nejstaršího dochovaného českého znaku, a jeden z největších barokních zámků na Moravě nyní osídlujte právě tento nový znak Slavkova u Brna. Toto logo má evokovat historickou linii města s neodmyslitelně spjatými dějinami.
Logem se budou pyšnit zejména na radnici a na městském úřadě, protože toto logo se bude objevovat zejména na všech papírových a digitálních materiálech. Stane se také ústředním prvkem městského webu, jež také prošel značnou inovací. Mimo jiné se bude taky vyskytovat i na reklamních předmětech nebo na turistických tiskovinách. Vyskytovat se také bude na vizitkách, brožurách nebo například na případných pozvánkách nebo plakátech města.