Dnes má profil na LinkedInu každý druhý člověk. Je to z toho důvodu, že díky LinkedInu je možné získat naprosto skvělou práci. Je však třeba se se svým profilem zařadit do špičky vyhledávání. Proto je důležité dobře vyplnit profil, jen tak budete soutěžit o pozornost s těmi nejlepšími. Nepodceňujte proto vyplňování svého profilu, přece jen je na této sociální síti dalších pět set milionů uživatelů.
I když se může zdát, že LinkedIn je spíše zahraniční záležitost, není to tak. Dnes si zaměstnavatelé hledají nové schopné zaměstnance právě přes LinkedIn a je proto nutné, abyste měli profil na LinkedInu opravdu dobře vyplněný. Není to jen o přepisu životopisu, je to o více věcech.
Ať je profil kompletní
Kompletnost je základ úspěchu. Je proto nutné mít vyplněný nejen životopis, také je třeba vyplnit odvětví a také místo pobytu. Stejně tak je nutné uvést minimálně dvě pracovní předchozí pozice, vyplnit schopnosti, profilovou fotografii.
Pozor však na profilovou fotografii. Je super, že máte pejska a vyfotíte se s ním, fotografie na LinkedInu by měla být rozhodně reprezentativní. Minimálně šedesát procent fotografie by měl zabírat obličej, žádné procento by však nemělo patřit psům ani přehnaným výstřihům či jiným vyzývavým prvkům.
Máte na svém profilu motto?
Motto je něco, co mnoho lidí přehlíží, přesto je to viditelný aspekt. Mnoho lidí si však myslí, že pod tímto názvem se skrývá srdceryvný citát, který označuje váš životní směr či pomáhá vám ve vaší životní cestě. Je však třeba říct, že motto rozhodně není citát, ale je to spíše nadpis, který se automaticky vyplní třeba aktuálním pracovním místem či profesí, kterou vykonáváte.
Takový nadpis (či chcete-li tedy motto) je třeba mít o sto dvaceti znacích. Je třeba ale být kreativní, zaujme totiž na první pohled. Lidé jsou čtenáři titulků.