Franšízový trh se mění. Fast foody už nejsou tak atraktivní

Franšízový trh se mění. Fast foody už nejsou tak atraktivní

Stejně jako každý rok, i letos se může franšízový trh těšit na mnoho nováčků, kteří budou jistě skvělými konkurenty ostatních firem na trhu, které už zde sídlí nějaký ten pátek. Mezi novinkami se najdou i fast foodové pobočky, ale ve skutečnosti hamburgery ani smažené hranolky už nejsou tak atraktivní jako dříve. Trend se letos trochu pozmění a očekává se, že zájem bude růst především franšízové sítě týkající se péče o seniory nebo o podobné služby. 

Podnikání s franšízovou licencí je stále oblíbené 

I když se najdou zlí jazykové, kteří tvrdí, že podnikání s franšízovou licencí je už dávno out, že už minimálně zlatý věk má tento způsob podnikání za sebou, není tomu tak. Letošní rok je tomu důkazem, vždyť se v nabídce franšízových sítí najde tolik novinek, že to ani na prstech obou rukou nejde spočítat.  

Je ale třeba také konstatovat, že zákazníci jsou náročnější a že stále vyhledávají originálnější a originálnější služby. Nelze se divit tomu, že klasické fastfoodové řetězce už nejsou zrovna atraktivní. Naopak že zájem roste o franšízy ve službách, to z logiky věci vyplývá spíše. 

Vyplňování děr na trhu 

Ovšem nejen franšízy zaměřující se na péči o seniory, ale i další podobné sítě budou atraktivní. Daleko atraktivnější než franšízy v restauratérství. Očekává se, že se letos vyplní veškeré díry na trhu, kterých je víc než dost. Dokonce se má vyplnit i ta díra na trhu spočívající ve světě státní správy. Rozšířit se mají franšízové sítě, které mají fungování státní správy do jisté míry usnadnit, vyšperkovat, zvýšit jejich funkčnost. 

Finančně dostupné modely 

Z dostupných průzkumů také vyplývá, že zájem nebude utichat ani o franšízy, které jsou za atraktivní ceny. Finančně dostupné modely jsou atraktivní hlavně pro začínající podnikatele, kteří nemají svůj vlastní nápad, ostatně kteří se chtějí postavit na vlastní nohy s nižší pravděpodobností neúspěchu. 

Další články