Český franchising je na vzestupu a v plném rozkvětu. Franchisa Bageterie Boulevard otevírá svou první restauraci v německých Drážďanech v obchodním centru Galerie Dresden. Bagety mířící do Německa budou také mít svou pobočku v Berlíně a Lipsku.
Úspěšně do světa
Tato společnost má již za sebou úspěšný vsup na Slovensko a do Spojených arabských emirátů. Prostřednictvím Bageterie Boulevard otevřené v Německu v několika pobočkách tam míří na další zahraniční trh. Nabídka těchto poboček se bude téměř shodovat s nabídkou českou. K českým klientům tak přibydou i němečtí zákazníci, kteří si tak budou moci vybírat z fastfoodové nabídky. V Česku se těší tyto provozovny velké oblibě.
Společnost s názvem BageterieBoulevard úspěšně rozvíjí svou fastfoodovou síť již od roku 2003. Právě v tomto roce vznikla úplně první restaurace, která byla velmi inspirovaná právě francouzským stylem a tam podávaných křupavě čerstvých baget.
V současné době centrála Bageterie Boulevard provozuje 28 restaurací a z toho je dokonce 21 z nich vedena formou franchisingu. Projekt probíhá pod vedením největšího českého výrobce baget, Petra Cichoně a jeho společnosti Crocodille. Tato společnost na území Německa v současné době provozuje vlastní výrobní závod. Veškeré náklady investované do zřízení nové restaurace se nejčastěji pohybují kolem částky kolem 5 milionů korun a výše, což se odvíjí také od místa a velikosti provozovny.
Bageterie Boulevard
Bageterie Boulevard měla první počátky nabízeného franchisingu již v roce 2011. Tato nabídka je otevřena všem zájemcům, kteří jsou schopni tuto franchisu financovat alespoň ze 70 %. Těm nabízí centrála možnost čerpat půjčku nebo leasing. Šanci na vlastní podnikání má tak mnoho zájemců.
Po otevření drážďanské restaurace bude další rozšiřování fastfoodového řetězce pokračovat. Již na příští rok plánuje BageterieBoulevard otevření další restaurace v Berlíně a v Lipsku. Otevření pobočky v Drážďanech má velmi dobrou strategickou pozici. Město je velmi blízko českých hranic. Pro začínající franchisanty prostupující na zahraniční trh je to tak do startu velmi ideální lokalita.
První otevřené provozovny budou rozjížděny jako vlastní a pak bude následovat předání těchto poboček do rukou nových franchisantů. V této společnosti se hovoří o master-franchisantech. společnost tak bude i v Německu uplatňovat svoji osvědčenou strategii uplatňovanou v Čechách.