Pro řadu podnikatelů je důležité čerpat inspiraci. Pakliže se totiž firma dostane na mrtvý bod, nikdo se pak nemusí bát, že se na daném mrtvém bodě zůstane dlouho, protože lídr společnosti vždycky přijde s nějakým nápadem na změnu, která by přece jen mohla společnost posunout z toho zapeklitého místa dále. K takové inspiraci se však nejlépe přijde například v inspirativních knihách od úspěšných podnikatelů, kteří radí, jak si poradit s marketingem a jak ho zase posunout o level výš. Pokud se vám však nechce číst, tak nezoufejte, protože existuje také řada přednášek a konferencí, díky kterým se také můžete dostat s vaším marketingem o kus dál. Nepromeškejte proto konferenci design&marketing, která se koná v na konci dubna tohoto roku. Jistě nebude o inspiraci nouze a navíc se přiučíte tomu, jak na takový správný marketing jít!
Marketing bez designu nefunguje
Správná marketing musí mít také vhodná design. Díky tomuto spojení vzniká velmi silný základ pro úspěch podniku. Každá značka produktu či služby musí být skvělou marketingovou strategii, ale ta nikdy nemůže být tak efektivní, jako když se spojí právě s designem. Letos se můžete těšit na řečníky, kteří budou hovořit zejména o Omezení. Nejedná se o omezení pouze v pracovním procesu, ale také se to bude pojit také s kreativní tvorbou nebo i s osobním životem. Téma, které vám bude říkat, jak s omezením pracovat, vám přiblíží také řadu životních situací a možných řešení.
Následné zkušenosti nasbírané z takových vztahů budou pak také samozřejmě prezentovány, a tak si můžete udělat svůj vlastní obrázek na toto téma. Své zastoupení mezi řečníky budou mít nejen odborníci na marketing, ale také uznávaní designéři, kteří vás doslova nadchnou svým živým vystupováním. Za sedm set padesát korun tak získáte opravdu jiný pohled na tuto problematiku a vaše podnikání se pak může ubírat naprosto jiným a efektivnějším směrem.