Rozhodli jste se vstoupit do světa podnikání, ale nechcete začínat od nuly? Pak si otevřete franšízovou pobočku, která bude pro vás v tomto ohledu opravdu spasitelem. Franšízy jsou v současné době velice atraktivní způsob, jak začít podnikat, jelikož je pro vás už podnikání připravené, jen naskočíte do už rozjetého vlaku. Doporučujeme se zaměřit hlavně na takové franšízy, které mají potenciál. Kupodivu jsou to i takové, které jsou na českém trhu poměrně krátce. Seznamme se s poměrně novými americkými franšízami, které nedávno zavítaly na český trh.
Americké franšízy na českém trhu
- Crestcom je jednou z poměrně nových franšíz na českém trhu. I když se k nám dostala až nyní, ve světě tento franšízový koncept už dobře znají. Jedná se o světovou franšízovou jedničku v oblasti školení managmentu. Díky této franšíze bude vyškolen opravdu každý pracovník vaší firmy.
- Denny`s je další franšíza, která nedávno zavítala na český trh. Jedná se o franšízový koncept, který patří mezi největší americké rodinné restaurační řetězce. Tato franšíza má otevřeno neustále, tedy čtyřiadvacet hodin denně, sedm dní v týdnu.
- Rita`s Italian Ice je přední výrobce italské zmrzliny a také zmrzlinových produktů. Franšíza se rozmohla hlavně ve Spojených státech amerických, kde najdete už více jak pět set prodejen. Nyní se franšíza pokouší dobýt český trh.
- Vitamin Shoppe je další skvělá franšíza v pořadí. Jedná se o maloobchodního prodejce potravinových produktů, který nabízí širokou škálu vitaminů a minerálů, dále také bylinek a podobných potravinových produktů, které jsou určeny nejen pro sportovce.
- Chuck E. Cheese`s je americká jednička v oblasti domácí péče, která se nyní rozhodla dobýt i český trh. Za poslední léta se jedná o jednu z nejrychleji rostoucích franšíz v této oblasti, nabízí mimo jiné i lékařské péče.