Živí vás prodej zboží a každodenně se snažíte ulovit nové zákazníky? Ti vám jistě přivádí zisk, ale možná byste vydělali více, kdybyste se náležitě starali o stávající klientelu. Moderní prodejce by se měl ubírat cestou CRM neboli řízení vztahů se zákazníky. Protože prodat produkt někomu, s kým jste již v minulosti obchod uzavřeli, je mnohem jednodušší a levnější. Začněte používat CRM systém a práce vám půjde od ruky.
1. Centrální úložiště kontaktů
Zapomeňte na dokumenty v Excelu a papírky rozházené na stole i všude jindy. CRM systém vám umožní ukládat veškeré informace o klientech na jediné místo. Kontaktní údaje, komunikace, detaily o projektech – to vše bude v bezpečí, a navíc dostupné odkudkoliv.
2. Profesionální plánování a řízení času
Pro chronické „nestíhače“ je mobilní CRM systém spásou. Pokud máte pocit, že vůbec nic nestíháte, nedokážete se zorientovat v zakázkách, určit si priority a pracovat efektivně, „céeremko“ vás zachrání. Najednou budete mít mnohem více času.
3. Přehledné reporty pro ostatní
Kolegové potřebují vaše data? Pro CRM žádný problém. Můžete jim dát tištěnou formu v podobě přehledného reportu. Ušetříte spoustu drahocenného času, který byste jinak museli strávit zpracováním informací z mnoha míst.
4. Konec hledání, začátek cílení
Chystáte e-mailingovou kampaň, ale nejste si jistí, komu atraktivní nabídku poslat… Nezbude vám, než se hodiny probírat různými dokumenty a sbírat potřebná data. Anebo párkrát kliknete a vyberete vhodné kandidáty pomocí CRM systému.
5. Čas na nový prodej
Sofistikovaný CRM systém disponuje mnoha pokročilými funkcemi. Mimo jiné vás upozorní, až bude správný čas kontaktovat zákazníka. Třeba v momentě, kdy mu dojde poslední várka, vyprší smlouva apod. Šance na prodej se výrazně zvýší!